ZDOBYCIE SYMPATII ZESPOŁU

W tym momencie reżyser zdobył sympatię zespołu, który prawdopodobnie po cichu nie lubił swego wybitniejszego kolegi. Prawdziwą pokorą reżyser wiele nie zwojuje, choć czasem może się posłużyć udaną. Sytuacja Bergmana jest odmienna, ponieważ jest on jednocześnie reżyserem i scenarzystą swych filmów. Jak stwierdza w wywiadzie udzielo­nym Johnowi Simonowi, pisząc scenariusz ma on zawsze na myśli konkret­nych aktorów, wyobraża sobie ich głos i zachowanie. „Kiedy kręcimy – jesteśmy razem. […] Dajemy i bierzemy; jesteśmy bardzo małą grupą, pracowaliśmy wspólnie, fiłm po filmie, znamy się nawzajem, wiemy, co robić i jak to robić”. Nie lubi aktorów neurastenicznych. „Ponieważ sama praca jest bardzo trudna, musimy być spokojni i opanowani.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Mam na imię Zofia i jestem twórcą bloga, który właśnie czytasz. Większość wpisów jest nasiąknięta tematem techniki, ponieważ jest to najbliższe mojemu sercu. Bardzo serdecznie zapraszam do lektury!