WIĘKSZA ILOŚĆ ELEMENTÓW

Stanisławski rozporządzał większą ilością elementów – to wszystko. Brook wprowadzając aktorów do pokoju wypełnionego przedmiotami do ćwiczeń ruchowych tworzy sytuację analogiczną: zdejmuje z aktorów brzemię odpowiedzialności, odwołuje się i w tym bliski jest Stanisławskiemu – do przyrodzonego człowiekowi instynktu gry. „To tylko zabawa”, a zatem nie musimy się naprężać, możemy być sobą, możemy być niepoważni.Metoda ćwiczeń wymaga więcej czasu, wymaga również więcej od reżysera. Pomysłowości – tak, ale nie tylko. Również precyzji myślenia pełnej świadomości celu. To tylko w teatrach studenckich, w niektórych zespołach niezawodowych zaczyna się czasem od „byle czego”, z wiarą, że z byle czego z biegiem czasu narodzi się „coś”.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Mam na imię Zofia i jestem twórcą bloga, który właśnie czytasz. Większość wpisów jest nasiąknięta tematem techniki, ponieważ jest to najbliższe mojemu sercu. Bardzo serdecznie zapraszam do lektury!