AUTENTYCZNA REAKCJA

Musi to być wszakże autentyczne. Znałem bowiem również reżyserów, którzy reagowali „na wyrost” – śmiali się, gdy scena powinna być śmieszna,- chociaż wcale nią nie była. Taka fałszywa reakcja reżysera jest, moim zdaniem, szkodliwa, bo z tą chwilą reżyser przestaje reprezentować widza i wprowadza aktora w błąd, usypia jego czujność, sugerując, że podobnie będzie reagować publiczność. Gdy na przedstawieniu okazuje się, że jest inaczej, reżyser traci zaufanie aktora.Wróćmy do Deweya, którego książka Sztuka jako doświadczenie stanowić będzie teoretyczną podstawę naszych rozważań na temat proble­mów estetycznych sztuki reżyserii.

Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej:

Mam na imię Zofia i jestem twórcą bloga, który właśnie czytasz. Większość wpisów jest nasiąknięta tematem techniki, ponieważ jest to najbliższe mojemu sercu. Bardzo serdecznie zapraszam do lektury!